2009-03-04

Puh...

Tänka sej att jag satte mej vid datorn strax efter 19 för att läsa igenom lite bloggar och kriva i min egna. Men kom inte till skott att skriva i min egna för än nu...

Fan tror allt jag får sålla lite i bland dom jag läser. För dom flesta är ju kanske inte så intressanta.
Men är min blogg det då?
Nej verkligen inte den är rätt torftig eller hur?

Så nej nu har jag inte så mycket att skriva mer. För jag ska intaga tv mode. (dvs betapet och ett getöga mot dumburken)

Kajsa ska dumpa mej för en kvinno hatande man tydligen.. Jahapp......*snyft*


Tja




Ps titta ovan för Nicole... :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

så elak du är! jag kan inte hjälpa att jag har problem med särskrivningarna! håller på att lära mig nu.såg ju din i varje fall;)

Emi och sTollarna sa...

Hm låter som om dagen varit lite si och så?!
men tv:n och göra lite annat samtidigt funkar ;) här är det datorn i knät/bordet - tv:n på ben som gnags, matte som virkar och tja vinden som blåser runt husknuten...
Kramizar och nospuffar

Löve u too