2009-03-20

nu hittade jag en bokstav jag ej börjat med... N

Jepp så är det kollade runt lite vad mina inlägg börjat med för bokstav. Och kom fram till att N hade jag inte använt ännu..

Så det fick bli så..

Så idag vad händer och så? Bra fråga vet itne riktigt har lite lösa planer och får se om det blir så. För denna helgen är totalt upp bokad som det ser ut nu..
Idag Jill och hennes Atila, imorgon hem till Mysan å fira henne. Ska ju dessutom hinna med att umgås med Kajsa i morgon då vi firar ett år tillsammans. Kanske inte blir så märkvärdigt firande har ju faktiskt förlovat oss för en vecka sedan i dag.. Ganska exakt på minuten snart med..
Vad man kommer i håg i bland ;)

Nej nu ska jag dricka lite kaffe sedan får jag höra av mej till Markus för att ev gå och dricka mer kaffe. Kanske skulle få liv i Burre och dargit med honom? Ja jo tror allt det får bli så..

TJA for now...

1 kommentar:

Anonym sa...

jag älskar dig:)