2009-02-27

städa å röja.. (uppdaterning)

Ja det skulle genomförts under går dagen, men icke att det gjordes. Så ska ta det snart i stället..
Är verkligen en ständig tids optimist. Så får väl sätta fart strax. Inte för det kommer bil gjort tidigare folket kommer inte för än 19 så jag kommer ju garanterat komma ut ur duschen si sådär 1845 så det är som vanligt och jag kommer nog inte städa förre kl 12-13 men då blir det super tempo och så..

Kajsa är i väg och inhandlar alla otänkliga sorters drycker för eget bruk och så..

Nej nu ska jag surfa vidare..

Btw har ni inte hört innan så ska ni verkligen lyssna på xploding plastics (tackar för den upplevelsen björn) Super sköna...

Tja









Ja det är väl det som egentligen står på schemat. Men jag latar mej lite i varje fall en stund. Kan behövas efter ha varit i hbg sedan man slutade med björn i dag.
Var trefligt. Hittade det han skulle ha i varje fall och jag fyndade lite extra..
Dyrt värre men det får det vara värt i bland.

Fixade färg till Kajsa med så hon kan spöka ut sej. Återstår dock att se om hon nu ska vara det hon ska vara. Verkade lite som hon inte hade bestämt sej nämligen.

Jag är färdig med min utstyrsel nästan ska bara fixa en balaklav typ så blir det toppen.. Ska försöka lägga upp lite bilder på söndag om jag orkar och hinner annars blir det när tillfället kommer..

TJA for now...

1 kommentar:

Anonym sa...

nu får du fan skriva nåt nytt!