2009-03-14

sista dagen-vemod och hemlägntan

Ja det samman fattar dagen väldigt väldigt bra.
Glad att åka hem varit en lång men grymt kul vecka..
Och dessutom hade jag gärna stannat för det har varit bland det roligaste jag gjort på länge..

Dock inte bara för alla vurpor utan allt annat. Massa massa snö. Trevligt sällskap och god dricka.

Ska hoppa in i bastun för en sista gång och njuta med min älskade Kajsa...
Som nu mera inte bara är min flickvän utan hon är även min fästmö.

Så har ni missat det så vet ni det nu :D

Men imorgon vid den här tiden är jag nog hemma i röran. Hur fan kan man längta till röran?
Jo för det är min(vår) så det ska bli så skönt kunna gå naken och bara slappa ;)

Nej inte riktigt men få vara ensam med Kajsa.


Men som sagt skriver mer när jag kan dvs i morgon vid hemkomst.

TJA

Inga kommentarer: