2009-03-25

börjat ge med sig nu..

Febern är knappt märkbar.
Så jag ska nog jobba i morgon låter dagen ha sin gilla gång för känna av hur det blir. Men en sak som tyvärr är bestämd från mitt håll är att det blir ingen innebandy. Tror inte kroppen kommer orka med det utan kommer bli sämre då.
Även om det brukar vara det omvända för mig att när jag sätter min kropp i rörelse så jobbar den mer effektivt bort virus eller vad det nu är. Men har som sagt tagit ett vuxet beslut om att inte träna. Helgen för övrigt kommer gå i friskvårds tecknet. Inget som kan försämra mitt tillstånd.
Vill och tänker fan inte vara mer sjuk nu på extremt länge. Hatar det över allt annat.
Får sådan ångest för jag inte kan jobba och röra på mig.

Nej nu ska jag chilla med någon film, det är väl det enda jag har gjort senaste dagarna det och sovit.. Så

TJA

Inga kommentarer: