2009-03-09

skidskola BAH!!!

Har lyckats åka några gånger utan att ramla i dag.
Fast va ska man säga? Jo det är ju bara att upp igen och på det ytterligare en gång.
Så mycket mer är det inte. Man får ju bjuda lite på sej själv..

Vem ramlade först jo jag.. Vem ramlade mest Jo jag..
Kom ju fram till att åka inlines har man ingen som helst fördel av. Inte på skidor.
Men inlines är jag ju grym på.. Så det kommer lösa sej. På slutet gick det bättre.

Ska ge det ett försök till i morgon hade jag tänkt. Skidor ska nog bytta till lite kortare för det borde underlätta lite.

Kajsa föreslog att jag skulle åka snowblades så ska nog ge det ett försök någon dag. Det påminner mer om att åka inlines. Så då kommer det gå toppen.

Största problemet är ju att jag tänkte för mycket i backen. Så fort man hade fått någon öl i sej och så så släppte det med tänkande. Jobbigt med många viljor som vill en väl. Så då blir det pannkaka.. Men det löst vi ju också. För det gick ju till sist.

Ska även ge mej ut i längdspåret i morgon tror jag. Det borde ju oxå gå relativt bra..

Men nu tackar jag för mej.. Galet seg.. Lätt skallebang.
Genomsvettig i dag i backen så betydligt mindre kläder på mej.

så nu somnade jag på studs...


TJA

1 kommentar:

Emi och sTollarna sa...

Skidskola är inte alls fel... när vi var med jobb i Sälen hade jag privatlärare i 1-2 timmar sen gick det som tåget :D
Du får tänka på - Dalskidan älskling *hi hi hi*
Lycka till i längdspåret!!

Kramizar och nospuffar