2009-03-12

torsdag...

Det är det ju idag. Hela dagen med.. Lite tråkigt man missar innebandyn i dag. Men vad fan det får man ju göra ibland. Hoppas bara dom blev folk i dag. Men det borde gå rätt bra.

Så idag åkte jag lite svart pist. Svår backe men grymt kul. På mina blades dessutom.
Vurpade inte i den svarta pisten men däremot i den röda som jag körde i efter flög jag som en liten tumvante. Hade snö innan för jackan och min hoodie. Men men sådan tur var att ingen såg mej.

Ska komma i håg att skicka vykorten i morgon..
Men nu ska jag sluka det sista på min öl och nog ta och krypa ner.. En lång och händelserik dag som stundar i morgon..
Men det berättar jag om imorgon då..

TJA

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas att turen står på er sida och att ni får det skönt och har det trevligt.
Det var väl otur att ingen såg vurpan. Tänk på att roa folk kan man ta betalt för.
Kramar

Emi och sTollarna sa...

Låter som om ni har toppen där uppe... någon lulelek ännu??
Nästan gång du vurpar får du ju se till att det filmas..... för ja som pappisen sa... det går att ta betalt för.

Kramizar