2009-03-19

Torsdag igen då...


Precis som det var förra veckan som det är i alla veckor.. Men vad gör denna torsdagen så speciell?
Inget faktiskt. Mer att jag längta tillbaka till förra torsdagen för då var man uppe i sälen och njöt av vädret sällskapet och god mat och god dricka..

Jag får väl massa mej ut till kylen och trösta mig med det torkade renköttet jag har köpt med mig hem.. Får nog dock vänta tills efter innebandyn eller tills i morgon att av njuta en iskall pilsner till..
Tror det blir i morgon faktiskt för då kan man sätta sej i solen och njuta av ett par öl och inte ha någon som helst ångest... Utan bara längta sej bort.

Ja för det är just det jag gör.. Längtar bort. Att få resa med min älskade och bara ta hand om varandra och mysa. Hade varit så underbart. Nu kommer hon snart hem min fästmö. Ser framemot det.

Så här kommer en bild på OSS...

Tja

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jo, ja ska dit imorgon o lämna in den! men fan har ju bara en vecka på mig att ladda ner allt igen! de suger KUK! :P