2009-03-07

packad.....

Inte ännu men försöker bli.. Går inte så super bra för jag fastnade vid datorn i stället...
Men det gör inte så grymt mycket känns det som med tanke på jag är ganska organiserad på så sätt att jag har fått fram det mesta som ska tas med, för min del.

Menar hallå ska åka bort en vecka hur mycket behöver man ha med sej?
  1. underkläder för veckan
  2. strumpor(det som jag brukar alltid ta med för lite av)
  3. underställ har bara 3 par så det får räcka
  4. vanliga kläder
  5. badkläder (tydligen känns absurt att åka på skidsemester å ha med badkläder)
  6. handduk
  7. diverse hygien artiklar.
  8. jacka och termobyxor
  9. litteratur
  10. sen allt annat man har glömt ;)
Så hur vårt ska det bli..
Mer intressant att se hur mycket grejer min älskade ska ha med sej....


Nej fortsätta fixa i ordning. I morgon vid den här tiden är jag någon annanstans..


TJA

PS Nej Conny dom hade ingen jolly hunter. Den har utgått...


ps igen kommer twittra under veckan som det ser ut nu så då kan man följa oss/MEJ där
www.twitter.com/torskblock

2 kommentarer:

Anonym sa...

sängkläder....

Anonym sa...

amen ååååh! tjejerna ingår faktiskt inte.. haha