2009-03-17

sista semster dagen...

Den har jag i dag.. Eller ja sista är det inte utan har ju flera kvar men för den här gången.. Har faktiskt inte gjort för mycket utan mer laddat för att orka komma i gång igen. Och verkligen ser fram emot att börja jobba igen låter lite underligt men jag saknar att ha något att göra. Så därför ska det bli skönt att få sätta i gång igen. Men bara det håller i sej ett tag nu så man inte blir så där jobbtrött igen. Men det tror jag inte. Det går ju mot ljusare tider och allt blir varmare och bättre.
Snart är ju sommaren här den ser jag fram emot en massa. Ska bli skönt med värme.

Mena bara från det vi åkte i väg tills vi kom hem igen har det skett en jätte förändring. Som man märker mycket tack vara man just åkte i väg.

Nej nu ska jag koka kaffe och sätta mig i solen och njuta känns det som.. Inte för den lysser in här man den lysser. Så blir väl gå i väg och köper en kopp kaffe å en tidning och njuter istället men det är ju inte helt fy skam det heller.. Gäller ta vara på sista dagen nu ju.......

Tja

Inga kommentarer: