2009-02-01

stillsam helg

Den här helgen har varit en lugn och stillsam helg.
Väldigt skönt för omväxlingsskull.
Kan tänka mej att förtsätta med det några helger fram över..

Fast egentligen var den inte så stillsam, var i väg och åt middag med familjen Johansson för att fira Christer som fyllde år i fredags.
Maten var god och sällskapet var extremt trevligt.
Ja enda undantaget var ju att först fick vi ingen pommes till maten för den hade dom glömt och Christians mat dröjde. Men när allt var inne sen så var det väldigt gott och trevligt.

Fick dock en skräckblandad upplevelse sen när vi kom hem hit och hade druckit lite kaffe och så.
Kajsa å Eva(kajsas mamma) sjöng loss på singstar. Inte att det var dåligt.
Bara jag insåg mitt misstag att köpa singstar till kajsa i julklapp :-S
men det är ju smällar man får leva med.

nu kommer hon hem om en timme lite drygt så ska försöka fundera ut vad vi ska äta..
ev gå handla lite.. Har ingen som helst tanke så det är lite väl drygt.
Men det brukar ju lösa sej rätt bra när man väl står i butiken med lite inspiration runt sej.
Kajsa var annars sugen på köbemad.. Men jag delar nog inte den tanken..
Vet dock att jag är inte så vidare sugen på pizza kanske kinamat mn då vill jag hellre hat lite thai inspererat..

nej fan nu lägger jag ner.. nyser soom en galning.. skärmen är helt prickig.. :-P

hejsvejs..

Inga kommentarer: