2009-02-10

10/2

Japp det är dagens datum.. Det innebär att Pappa fyller år.
Ska verkligen inte glömma att ringa och gratulera honom..
Men säkert lyckas jag med det minnet sviktar ju..

Skulle varit i väg på lite tester underdagen men det blev ju avbokat i sista sekunden.
Så varför jobba när man har en ledig dag..
Tyvärr trodde jag den skulle spenderas med min käresta men icke..
Hon valde att hänga med gädhänget i stället..
Så jaha då ligger man här själv framför datorn med lite tids fördriv som enda sällskapet.

Dock är det relativt själv valt då dom skulle å käka lunch som jag hade fått följa med på men jag lät dom leka lite själva. Tror dock jag ska snart ta och röra mej ut innan den ryktade "snö" stormen kommer in över denna region.
Tror det kommer slaska som vanligt. Men hade varit koolt om det hade kommit så mycket att man hade blivit insnöad så man sluppit jobba i morgon med. Inte för jobbet är så tråkigt utan för ledighet är så angenämt..

Men sådan tur har man inte.. Så blir ju allt att gå upp tidigt i morgon igen..
Ska nog försöka få tag i någon trevlig vän till mej att äta lunch med.

har börjat se fram emot v 11 då det blir skidor i fjällen..

Nehe hejsvejs...

Inga kommentarer: