2009-02-16

..............segt............

Ja det var en väldigt seg dag i dag.. Eller ja det är ju fortfarande måndag så det forsätter vara segt.
Men ja snart kommer min sambo hem ju så då kan man i varje fall vara seg med sällskap och det är ju alltid lite bättre än vara det själv.

Funderar lite över vad man ska fixa till för middag. Men det står verkligen helt stil i dag. Så jag hoppas Kajsa har lite mer fantasi än mig.

Ja vad har annars hänt..
I lördags var jag hos mackan å drack lite tillsammans med glada vänner. Det var ju en trevlig kväll fyllt med mycket skitsnack och skratt. Men det är ju precis så det ska vara. Ända som hade gjort den kvällen till en helt toppen kväll hade varit om Kajsa hade varit med.
Men samtidigt så behövde nog fröken Johansson verkligen utan alkohol. Jag hade inte mått helt dåligt av det själv med men så blev det ju inte.

Sedan i går spenderades mest i horisontalt läge på soffan. Till ens stora förtret så var det bara dynga på tv:n men det är ju dessvärre ingen nyhet utan det är väl mer ett faktum.
Där emot så åt vi gott och efter det så tog vi och tittade på "Patrik 1,5"
Tyckte den var överförväntan faktiskt. Jag som inte har så mycket tillövers för svenskfilm annars. Eller det är ju inte helt sant utan det är egentligen mest dom svenska action, deckare, thrillers och drama som brukar få mig att sparka bakut. Enda svensk film som kan få mig att vilja titta är ju gärna dom nytänkande tex komedierna och ja en och annan skumfilm.

Nej nu ska jag invänta den bättre hälften..

Hejsvejs...

2 kommentarer:

Emi och sTollarna sa...

Segt, segare, segast ;)

Tror herrn ska göra som Kajsa ;) låta bli alkoholen för då blir dagen efter lite enklare :D
Fast ja det är inte lätt alla gånger för det är ju gott.
Kramizar och nospuffar

torskblock sa...

ja jo.. det är ett råd man borde ta. men en iskall öl är super gott.. Fast det behöver ju inte bli fler än 5..

Kram