2009-02-24

kvart över nio

Så då var vi precis hemkomna från Svärföräldrarna.
Det var trevligt som alltid. Och maten den var god..

Så galet myckt mer har jag nog inte direkt att skriva om det utan jag fortskrider nog med att låta mina förvirrade tankar vandra runt i mitt huvud från en det ena än det andra.

Har en hel del tankar just nu, framför allt med tanke på det som jag och Kajsa började snacka lite löst om. Att hon ev skulle jobba natt..

Som sagt ska fundera lite men kanske återkommer med reflektioner på det senare..

Jag har ju en del erfarenhet av att leva med en som jobbar natt, dock vara det en kompis och han är chilenare. (en trött sådan;)


så som vanligt


tja...

1 kommentar:

Unknown sa...

Ha det gott och var rädda om er!
Ta det lite lugnt och försök att bota din tröthet.
Kramar
Pappa