2009-02-13

O_M_G

Idag kantas utav ett enda tillstånd.. Trötthet..
Eller i varje fall sedan jag kom hem från jobbet så har jag varit infernaliskt trött.

Kajsa mår betydligt mycket bättre.
Hon väckte mig efter somnat en stund för hon hade tråkigt..
*ler*

Så nu är hon i duschen. Efter det ska vi ev gå och hyra film så hon har något som roar henne så jag kan få sova i fred ;) Är helt galet slut.

Lite kul där Kajsa menar att hon har ju sovit i flera dagar ja exakt det har hon gjort. Men jag har ju inte fått sova så himla mycket pga just det. Har sovit med ett öga öppet känns det som för kunna hålla lite koll på henne. Så det har ju inte hon tänkt på eller märkt av den lilla fisen..

Nehe nu är hon färdig..

hejsvejs

3 kommentarer:

Emi och sTollarna sa...

Hm hon får väl roa sig lite själv? Så det vakande ögat kan få vila lite.
Var rädd om dig och varandra.
Kramizar och nospuffar

Anonym sa...

fatta de nu :P åh vad snällt av dig att ja fick göra vad jag ville, hahahah! :P skoja!

torskblock sa...

Klart hon kan.. Men kom in och väckte mig väldigt försiktigt och med pussar, så det var ju trevligt men hade inte klagat om jag fått sova vidare heller. Men risken är ju den att jag hade vaknat kl 0400 när tidningen hade kommit och inte kunnat somna om så det var inte helt fel..

Malin.. Ja i bland har du dina lysande stunder ;P