2009-02-24

lite förtydligande... från i går...

Ja jo tröttheten kom ifrån att ha jobbat hela dagen och sedan farit och flängt på väla för att hitta den rätta presenten till min käraste..
Dessvärre tyckte jag att jag inte hade funnit den ultimata presenten. Utan det fick bli lite mer nyttiga och sådant.
Så Kajsa fick en extern hårddisk (500gb) Och en klocka.
Har ju dessutom lovat henne ett halsband som hon själv ska få titta ut och att när det vankas Wii så ska jag vara med och sponsra.
För tror att allt var välbehövligt och uppskattades. Men det känns fortfarande som jag inte hittat den optimala presenten. Men det kan säkert komma vi ett senare tillfälle i stället..

Sitter och tittar på det som kommer finnas på varenda tidnings löpsedel i morgon.
Victoria och Daniels förlovning....
Herre gud vilken röst han har den lille.. Läspar som aldrig för.
Kul att dom ska göra det det har dom gjort sej förtjänta av.. eller något..

Nehe in i duschen och ut sen till havet för fira Sötis..
Så det kommer väl en uppdatering vid ett senare tillfälle...


TJA for now!

Inga kommentarer: