2009-02-02

experimenterar

Som kanske syns så försöker jag hitta min egna stil på denna sidan.
Något som i första hand till talar mej och ger mej det utseende som jag tycker är en bra reflektion av mej och vad jag vill förmedla..
Menar vem är det man bloggar för är det för er som läser? Eller är det för ens egna del?
Jag tror personligen, eller rättare sagt så vet jag att det är för min egna del och sedan att ni som läser får den stora äran att ta del av det med..
Dock så är ju läsarna en stor del utav vad man skriver för det är ju ändå ni som ska få ert lustmätte fyllt. Men det kan ni ju få på vilken blogg som helst. Så detta är helt enkelt bara för mej och ingen annan.

Så det så...

Gillar vad jag lyckats med dock bara irriterande man inte kan centrera bilden högst upp..
Orkar inte fibal mer nu utan får fortsätta en annan dag.. Men hittils är jag mer än nöjd.

Tja

2 kommentarer:

Emi och sTollarna sa...

JA bilden får ju godkänt ;) Duktig fotograf eller?

Det finns kanske fler på lager där ;)

Kramizar och nospuffar

torskblock sa...

hon är den bästaste fotografen i min familj.. Men iofs inte svårt att lyckas med en snygg bild när motivet är så snyggt ;)

Kram