2009-02-12

akuten...

Idag har varit en jobbig och hemsk dag.

Som vanligt på torsdagar så blev Kajsa sjuk. Eller som vanligt är fel men som vanligt när kajsa är sjuk och det blir sjukhusbesök ala akuten så är det på en torsdag ;P
Nej jag klagar verkligen inte utan är lättad för det var inte den misstänkta hjärnhinneinflammationen som dom först trodde.
Är hemskt stolt pojkvän, för hon klarade av benmärgs testet ( lumbalpunktion felaktigt kallat ryggmärgsprov tackar pappa för den korrigeringen) med tanke på hon har lite fobi för just nålar och sprutor så var hon extremt tapper......

Fick dessutom precis besked av just ovan nämnda flickvän/sambo att hon blev utskriven och är på väg hem.
Nu verkar det lite som jag är en hjärtlös människa som sitter och bloggar. Men faktum är att Eva kajsas mamma skickade hem mig för hon kör Kajsa hem så jag är inte en dålig pojkvän utan en bra.
Dessutom var det bra att jag kunde gå för var tvungen att gå och försöka fixa en sak, som givetvis inte blev fixad så besviken och arg.
Men det betyder mest egentligen att jag får tänka om lite men jag ska allt fan få det att lösa sej. Kommer bli på håret men det håret ska ändå klippas.

Bara en som verkligen fattar hur jag tänker nu och den personen är jag tacksam för.

Så tusen tack....

Nej nu ska jag försöka avsluta här. Eller något.

Och nej Kajsa jag tänker inte berätta. Du får väl vara lite nyfiken eller något :P
Förresten så älskar jag dej oerhört mycket. Och var allvarligt oroad en stund och är fortfarande det lite. Men det kan vi ta snart när du kommit hem..

;)

Hejsvejs

6 kommentarer:

Emi och sTollarna sa...

Oj oj oj!!!

Hm klippa håret... ska jag komma? Trista är att jag jobbar på lördag och söndag är jag väl dödligt trött.
Det andra som skall fixas kan väl fixa sig?!
Var nu rädd om Kajsa och dig själv.
Kramizar och nospuffar

torskblock sa...

nja klippa hårt ja jo det hade behövts men kan alltid knalla till frisan.. mer det andra som strular emot min vilja.. Men jag funderar starkt hur jag ska lyckas lösa det.. Men det kommer fixa sej det är jag helt säker på på det ena eller det andra sättet har lite olika alternativ. Ska bara bestämma mej för vilket ;)

Kram kram

Unknown sa...

Trist att Kajsa är sjuk. Hon får se till att krya på sig.
Blev lite extra orolig när du nämner benmärgsprov men inser att du avser lumbalpunktion felaktigt kallat ryggmärgsprov. Vilket är en standardundersökning när hjärnhinneinflammation kan misstänkas. Men visst det är en spruta och inte av den trevligare typen om man nu kan kalla sprutor så. Tror inte Kajsa håller med om trevliga sprutor.
Som sagt kryapå er!
Kramar

torskblock sa...

pappa

nu tycker sjuklingen du är spydig igen ;) mn det får hon allt tycka..
*skratt*
Jag fick det referat som benmärgsprov när jag blev ditt ringd från jobbet så referar det som det i bloggen ska ändra ;)

Kram

Anonym sa...

haha, de såhg ut som man såg min nipple ja :P såg de med. men de va skugga. tog bort den för din skull :p

Anonym sa...

haha, pinsamt. ja tror jag fatta nu attt du mena den på min blogg (headern) me like it så nej. trodde du mena bebisbilden först efetrsom du kommentera lille harry. yeahyeah what ever