2008-11-16

sex and the city...

Just nu så förgyller jag min skatts liv genom att "titta" på den filmen..
Så extremt förutsägbar film..
Men det smarta är att då får jag en tillgodo i framtiden ;)
Frågan är vad man ska utnyttja den till vet ingen film jag vill se så. Tror dock jag ska titta på hotell rawanda sen har sparat den ett tag nu men känner att idag är en sådan dag att titta på massa hemska filmer som är riktig eller ja har en kärna av sanning..

Nehe sen är det väl dax att börja ha lite ångest in för morgondagen. JOBB som gäller ju..
Kanske till och med ska bråka lite med ledningen. Får dock se vart mitt beslut om det hamnar i morgon. Men det är hög tid att någon sparkar undan benen på dom och skäller lite på deras tanke sätt på oss anställda. Och ingen av dom andra kommer någonsin våga. Så frågan är mer om jag ska göra det inför alla eller avvakta tills utvecklings samtalet som komma skall, undra när???

ha det fin denna söndag det ska jag...

Inga kommentarer: