2008-11-10

en ond tanke.......

Just nu får jag det ond ögat av min käresta för jag startat en blogg utan hennes vetskap..
Tycker det är rätt komiskt faktiskt att man kan utnyttja det här med att var lite hemlighetsful och så emellan åt.. Känner man mej väl så vet man ju även att jag kan och är den som är tyst om saker och ting...
Men just nu tycker jag detta är extremt underhållande för Kajsa ligger och frågar ut mej om massa massa saker om denna blogg tex när jag startade den osv.. Nu ligger hon nästan i mitt knä och försöker tjuv läsa vad som skrivs med.. Det lilla livet.. Bara för mobilen ringde så var hon snabb den lilla räkan.. Men gud vad jag tycker om henne.. Skulle rent av kunna säga älskar faktiskt men det vet hon om och nog dom flesta som jag eller vi umgås med.. För det är en hemlighet som jag inte riktigt kan mästra mej att dölja.. ;-P

Mmmm käkar en luciakatt eller vad det heter.. Ingen direkt hitt eller smak upplevelse..
Fast det var rätt bra för då kom jag på att jag är tvungen eller liknande att köpa lite fikabröd tills i morgon.. Alltid kul att behöva lägga pengar på andra på sin egna dag.. Menar är det inte så man ska få massa saker på sin födelsedag.. Och inte behöva ställa till med massa bakande och fixande..
Jo det tycker jag allt så därför blir det bara torra tråkiga kakor till snål folket på jobbet..
Har ju ingen direkt nära relation med någon där i från så då kan dom gott få ha det så.
Eller ja det skulle vara Conny som jag har en relation med utan för jobbet och det tycker jag är trevligt, fast den är lite väl lite i bland.. trivs i hans sällskap.
Så det är ju lite tråkigt att han nu är sjukskriven och speciellt att det blev förlängt i tre veckor till.. Men vad fan ska åka ut till bushen en natt snart och hugga av hans finger när han sover så kanske det går snabbare för han och komma tillbakka till jobbet.
Så man har någon att snacka lite gott med och skratt åt dom puckona som ringer in till radion eller för att inte glömma den utmärkta Alex Schulman. Något skruvad och bisar mäniska men rätt underhållande emellan åt när han drar sitt "fönster mot mediavärlden". Och vips så är man åter till underhållande nu ska jag reta Kajsa lite till om att hon inte har läst min blogg eller likknande hehe...

Hm hade tänkt mej ett litet filmklipp här som dedikation till kajsa men hela youtube ligger tydligen nere förtillfället eller varje fall för min del.. Så det får bli en annan gång med andra ord...

Nu tjuv läser hon igen.......*SKRATT*

1 kommentar:

Conny sa...

Får nog sova med ett öga öppet om nätterna... ;)