2008-11-11

11-11-2008

I dag för 28 år sedan föddes jag!!!

Kanske fyller i mer senare.. Har lite att stå i!


några timmar senare..

Det har varit en toppen dag i dag.. Med god mat trevliga gäster och fina presenter..

gladast och roligast var min systers present.. eller rättare sagt besked om att man ska gå och bli morbroder..
Hemskt kul för alla i vår familj....

nej jag orkar inte skapa så hemskt mycket mer idag utan jag går på sparlåga..
Ska gå och krypa ner med den vackraste och finaste tjejen på denna planet..

Tack för all fin uppvaktning..
Det kommer ju förövrigt vara lite av festlig karaktär lite längre fram men det kommer jag/vi informera mer om då..

Tack hej och fram för allt SOV GOTT

det lär jag göra..


(bara man inte försover sej idag med.. eller vad säger du vackraste?)

Inga kommentarer: