2009-10-17

lördag...

Ja då var det lördag igen. Rätt skönt faktiskt, har fått sova ut och så. Dock utan min bättre hälft som är ute på galej hos sin syster i Jönköping.

Så hur ser min dag ut. Ingen aning faktiskt, för har inget inplanerat..

Igår var jag i väg och lirade innebandy med Vietnammaffian, det var relativt kul.
Tyckte det var för mycket träning för jag skulle gilla det men så kan det ju vara när man spelar korpen bandy.
Inte helt van vi spela på full plan heller så mycket ytor..
Det som var mest störande är när folk vill man ska spela positions spel och sedan inte vet hur man gör det.. Blev en aning ilsk då.
Plus att det var ett pucko som använde mitt smalben som hack objekt.
Men jag var duktig och inte gav igen. Mest pga fegisen inte vågade vara inne på planen samtidigt som mej.

Nej nu ska jag slöa en stund innan matchen drar i gång AIK-Gefle...

tja

Inga kommentarer: